Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing. 

Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

  • indien er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Triathlonwinkel.nl of de fabrikant zijn verricht.
  • indien geen wettelijk aankoopbewijs kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
  • indien gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik.
  • indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud

Garantiebewijs
Bij Triathlonwinkel.nl is de factuur van je bestelling tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wilt maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur.

Klachten
Heb je een klacht over je artikel, dan houden we naast de garantie altijd rekening met het soort artikel. Het is logisch want het ene product gaat langer mee dan het andere. We raden je aan om klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen willen we je vragen een paar duidelijke foto's bij de mail te voegen. Vermeld in de mail het volgende en stuur altijd een kopie van de aankoopbon mee. 

  • Je naam en achternaam
  • Postcode + huisnummer
  • Artikelnaam eventueel het artikelnummer
  • Duidelijke omschrijving klacht
  • Aangekochte datum 

Triathlonwinkel.nl is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

 

 

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Of meld je hier aan
Wensenlijst
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »