• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie & Klachten

Wettelijke garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere. Wettelijk gezien ben je 'verplicht' om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Zwemspullen.nl is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.


Fabrieksfouten
Fabrieksfouten worden (over het algemeen) na de eerste keren gebruik geconstateerd (een los draadje/een losse naad of iets dergelijks). Veranderingen in het materiaal als gevolg van het gebruik, vallen niet onder de fabrieksgarantie.


Melden van eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 weken na levering aan Zwemspullen.nl schriftelijk te worden gemeld. Stuur de producten (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking retour en in nieuwstaat verkerend. Ben je niet tevreden over het geleverde artikel, laat het ons dan weten. Wij zullen proberen om tot een passende oplossing te komen. Hoe je kunt retourneren dat lees je hier.


Garantiebewijs

Bij Zwemspullen.nl is de factuur van je bestelling en/of kassabon tevens het garantiebewijs van je artikel. Als je aanspraak wil maken op de garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur of kassabon.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zwemspullen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.