• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & levertijden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.


Je bestelling ophalen in de winkel in Mill

Makkelijk en snel. Tijdens het afrekenen kies je eenvoudig voor 'ophalen in de winkel'. Wanneer je bestelling klaar is om opgehaald te worden, ontvang je van ons een e-mail. Een groot voordeel is dat je de zwemkleding en/of trainingsaccessoires kunt passen. Kijk op onze website voor de openingstijden, wanneer en tot hoelaat we geopend zijn. Je bestelling blijft 7 dagen voor je gereserveerd.


PakjeGemak
Wij begrijpen dat je niet altijd thuis kunt zijn om je pakket in ontvangst te nemen. Daarom kun je bij ons kiezen voor Pakjegemak. 
Kies zelf waar je je pakket wilt afhalen, je hoeft niet meer thuis te blijven om je pakket in ontvangst te nemen.

Op basis van het invullen van je postcode doen wij een suggestie van een bezorglocatie bij je in de buurt. Het pakket wordt bezorgd op de locatie van je keuze. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een track&trace code. Zo weet je wanneer en hoelaat je pakket geleverd wordt op de door jouw gekozen bezorglocatie.


Pakketje gemist?
Was je niet thuis toen de postbezorger langs gekomen is? Geen punt. Wanneer PostNL je pakket niet kan afleveren omdat niemand thuis is, bieden zij het pakket standaard aan bij de buren. Als dit niet lukt, dan komt de bezorger de volgende dag nogmaals langs (m.u.v. zondag). Je kunt ook een andere dag of afleveradres inplannen met je Niet-Thuis-Code. Hieronder vind je een link om een afspraak te maken.

Vul je code in op de PostNL website om een afspraak te maken.


Wat is een ‘niet-thuiscode’?
Je ontvangt een bericht van de postbode als je bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent. Hierop staat een niet- thuis-code. Deze code begint altijd met de letters KG. Wanneer bij het tweede aflevermoment van je bestelling wederom niemand thuis is, kun je met het bericht van de chauffeur je bestelling afhalen op het aangegeven PostNL Postkantoor. Je hebt hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar zwemspullen.nl.

Levertijden

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorging van de pakketdienst van PostNL. Als je bestelling op voorraad is leveren wij over het algemeen binnen 1 - 3 werkdagen. De levertijden van de producten vind je ook op onze website. Je ontvangt altijd een mail met een track&trace code om je pakket te kunnen volgen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen en wordt er niet geleverd op zon- en feestdagen. Ook kunnen de levertijden langer zijn tijdens vakanties, zon- en feestdagen.

Verzendbijdrage

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Gratis levering binnen Nederland vanaf € 50,00
Je bestelling bij Zwemspullen.nl heb je snel in huis en al vanaf € 50,00 is dat helemaal gratis. Is je bestelling onder de € 50,00 dan rekenen wij € 4,95 verzendkosten binnen Nederland.

Gratis levering naar België vanaf € 100,00
Vanaf € 100,00 heb je als Belgische klant je bestelling van Zwemspullen.nl gratis in huis. Is je bestelling onder de € 100,00 dan rekenen wij € 9,25 verzendkosten naar België.